November 30, 2014

Zimní boty




Tak venku už bohužel opravdu začala zima :/ Já mám raději teplejší letní měsíce a moc teda zatím nadšená nejsem. Stejně dlouho také odkládám nošení zimních věcí, přeci jen těch letních mám nějak víc :) No, ale bohužel už mi v těch plátěnkách je fakt zima, takže vybírám nějaký zimní boty a není to tak jednoduchý. 

Znáte to, jedny maj moc špičatou špičku, další zase moc kulatou, pak zas výška, tvar no každá bota má nějak něco. V poslední době mě ani nějak nebaví chodit po obchodech, tak si je raději vždycky vyhlídnu hezky doma na netu a pak se jdu na ně podívat, ale zatím jsem ty svoje letošní zimní boty furt nenašla, co vy už nějaký máte? Jestli ne, tak tady je malá inspirace těch, který mě zaujaly nejvíce. Hezký zbytek víkendu.


No comments:

Post a Comment